PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Mniejszy format, ale zaawansowany technologicznie - nowy koncept Walmarta w Chinach

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 4 kwietnia 2018 11:58

Amerykańska sieć handlowa Walmart będzie rozwijać w Chinach nowy koncept sklepów. Supermarkety high-tech wyraźnie celują w rosnącą populację kupujących online, oferując płatności za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Walmart wprowadzi na rynek chiński sklep o mniejszej powierzchni w odpowiedzi na szybko zmieniające się nawyki zakupowe Chińczyków. Zakupy za pomocą urządzeń mobilnych zyskują na popularności w tym kraju, a główni gracze, tacy jak Alibaba i Tencent, coraz śmielej realizują strategię handlu wielokanałowego, ze szkodą dla bardziej tradycyjnych sprzedawców detalicznych, takich jak Walmart.

Koncepcja sklepu opracowana przez Walmarta zakłada zmniejszenie powierzchni handlowej placówki (choć nie wiadomo jeszcze dokładnie o ile). W zamian chińscy klienci będą mieli możliwość płacenia za pomocą urządzenia mobilnego, głównie za przedmioty dostępne w internecie - na platformie JD.com. Przedmioty zamówione za jej pośrednictwem online mogą być dostarczone w promieniu 2 km już w 29 minut - poinformował amerykański detalista.

Dzięki tej koncepcji sklepu, opracowanej specjalnie na chiński rynek, Walmart ma nadzieję nawiązać wyrównaną walkę z głównymi konkurentami oraz zwiększyć obroty w internecie, które wciąż pozostają poniżej oczekiwań analityków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7510
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,49

  • Śr

    2,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.