Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mocne reklamowe wejście Lidla w nowy rok

W okresie od 1 do 7 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w telewizji 6 400 210 zł i został liderem zestawienia firmy Nielsen. Był też jedyną siecią spożywczą w TOP 10.
Reklama

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną sieci handlowej Lidl Polska wyniosły w całym 2017 roku 462,42 mln zł wobec 464,82 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Jeronimo Martins, właściciela sieci handlowej Biedronka, wzrosły w 2017 roku do 299,28 mln zł wobec 279,10 mln zł w 2016 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum