Mokate na FRSiH: Innowacje budują przewagi konkurencyjne
Zdaniem Adama Mokrysza, prezesa zarządu Mokate SA, każda kategoria potrzebuje innowacji. - Trzeba zaskakiwać konsumenta, co jest stałym procesem. Innowacja jest kluczowa aby budować przewagi konkurencyjne – mówił Adam Mokrysz podczas debaty "FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej" na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Jak mówił Adam Mokrysz, gracze rynkowi potrafią zaskakiwać smakami, dodatkami, np. do kawy. Z kolei klienci lubia być zaskakiwani, szczególnie tzw. millenialsi, którzy nie są obarczeni nawykami, lubią eksperymentować, pić kawę na zimno, przemieszczają się i przywożą różne nowinki ze świata.
- Na rynek wchodzi nowe pokolenie, ludzi, którzy zupełnie inaczej myślą i działają, nie są obarczeni nawykami żywieniowymi, jakie miały poprzednie pokolenia, są bardziej otwarci na nowości i eksperymentowanie. To należy wykorzystać – mówił prezes Mokate.
- Praca nad innowacją w firmie jest kluczowa, daje przewagi w perspektywie czasu, ale trzeba też pracować nad tzw. core biznesem - dodał.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama