Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mokate weźmie udział w Food Show 2017

Mokate, jeden z największych producentów kawy i herbaty w Polsce oraz autoryzowany dystrybutor kaw marki Lavazza, weźmie udział w Food Show 2017 - odbywającym się 16-18 marca w Katowicach wielkim święcie polskiej żywności i kulinariów.
Reklama

Mokate to grupa dziewięciu przedsiębiorstw, które wytwarzają około 1200 produktów eksportowanych do niemalże wszystkich krajów świata. Zakłady Mokate zlokalizowane są m.in. w Polsce (Ustroń i Żory) oraz Czechach i na Słowacji. Ta polska firma jest jednym z największych producentów kawy rozpuszczalnej i herbaty w Polsce, w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Mokate jest liderem polskiego rynku kawy ziarnistej razem z włoską marką Lavazza, której jest autoryzowanym dystrybutorem od 2011 roku.

Producenci i przetwórcy żywności i napojów, dystrybutorzy i handlowcy, restauratorzy, szefowie kuchni, kucharze, menedżerowie restauracji, dostawcy produktów dla branży HoReCa oraz konsumenci spotkają się w dniach 16-18 marca 2017 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach w czasie Food Show - unikalnego wydarzenia biznesowego i kulinarnego skierowanego do branży spożywczej i gastronomicznej oraz tysięcy pasjonatów gotowania i dobrego jedzenia.

Firmy spożywcze zaprezentują swoje nowości produktowe dla branży handlowej i HoReCa w formule „live show” z udziałem swoich ambasadorów-celebrytów, szefów kuchni wykorzystujących ich produkty w codziennej pracy.

Sieci handlowe wypromują się przed szerokim gronem klientów jako profesjonaliści odpowiadający na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy chcą robić zakupy świadomie i jeść zdrowo.

Hurtownicy nie tylko przedstawią swoją ofertę profesjonalnym odbiorcom sektora detalicznego i HoReCa, ale także zapoznają się z najnowszą ofertą wystawiających się producentów, która pokazuje, że jakie trendy najmocniej oddziałują obecnie na rynek handlowy i konsumencki.

Dostawcy dla branży HoReCa spotkają swoich klientów i przedstawią im korzyści płynące z wyboru ich oferty, dzięki aranżacji przestrzeni wystawienniczej, która pozwoli na posmakowanie produktów, przetestowanie urządzeń i doświadczenie usług na miejscu.

Sieci gastronomiczne pozyskają nowych franczyzobiorców spośród licznego grona uczestników: właścicieli lokali gastronomicznych i przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć działalność restauracyjną. Będą też miały możliwość przybliżenia swojej filozofii i menu konsumentom, uczestnikom Food Show.

Organizatorem wydarzenia jest Grupa PTWP - wydawca serwisów www.portalspozywczy.pl, www.dlahandlu.pl oraz magazynu "Rynek Spożywczy".

Po więcej informacji zapraszamy na stronę Foodshow.pl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum