Mondelez startuje z e-sklepem na Allegro

Mondelēz International, producent takich marek jak Milka, belVita, Oreo, Delicje, Prince Polo, Toblerone czy Halls, realizuje strategię e-commerce.
„Wejście na Allegro to kolejny krok w realizacji naszej strategii e-commerce. W Polsce sprzedaż online w branży spożywczej stanowi nadal jedynie 1,5% całości biznesu, ale rozwija się dwucyfrowo więc zdajemy sobie sprawę, że jest to kanał przyszłości także w naszej branży” – powiedział Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
W pierwszej połowie 2020 r. liczba firm prowadzących sprzedaż na Allegro wzrosła o 14% do 117 tysięcy, a liczba ofert o 21% do 164 milionów (średnio ponad 100 nowych co minutę). Byli to zarówno mali i średni przedsiębiorcy, jak i duże, rozpoznawalne marki.
„Zakupy spożywcze na Allegro stają się bardziej popularne. W pierwszym półroczu odnotowaliśmy wzrost obrotu o prawie 150%, który został wygenerowany przez ponad 1,3 mln kupujących. Obecnie około 66 milionów wszystkich ofert Allegro może być dostarczonych do 2 dni po zakupie, w tym 16 milionów w ciągu 1 dnia. Niedawno uruchomiliśmy też możliwość dostawy w sobotę” - skomentował Damian Zapłata, członek zarządu i Chief Commercial Officer w Allegro.
Oficjalny sklep internetowy Mondelez Polska oferuje ponad 120 różnych produktów marek takich jak Milka, OREO, Delicje, Nussbeisser, Toblerone, Lubisie czy belVita. Dodatkowo firma planuje stopniowe poszerzanie asortymentu o kolejne marki z portfolio słodyczy i przekąsek, w tym także produkty sezonowe - świąteczne.