PARTNER PORTALU

Mondelez: stawianie na marki lokalne jednym z trendów na rynku słodyczy

www.portalspozywczy.pl 8 lutego 2021 11:41

– Nasz raport State of Snacking pokazuje, że 88% ludzi na świecie podczas pandemii je więcej (46%) lub tyle samo (42%) przekąsek co wcześniej. Co więcej, rola przekąsek w ostatnim roku się zmieniła. Ludzie przebywając w domach, niejednokrotnie traktowali je jako oderwanie myśli od kłopotów z życia zawodowego i prywatnego a także sposób na nawiązanie kontaktu z innymi. Natomiast co cieszy, to fakt, że konsumenci są bardziej uważni, patrzą na jakość przekąsek, kontrolują ilość i wielkość zjadanych porcji – powiedział w rozmowie z nami Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.

Marcin Dobrock w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl opowiedział m.in. o trendach na rynku słodyczy, które były widoczne w 2020 roku oraz jak mogą one ewoluować w latach kolejnych.

– Nielsen ostatnio pokazał, że zdecydowana większość konsumentów sporo straciła przez pandemię m.in. pod względem finansowym. Te osoby będą poświęcać więcej uwagi produktom, m.in. sprawdzając, czy cena jest adekwatna do jakości. I to będzie ważne przez kolejne lata, bo cena musi iść w parze z jakością oferty – ocenił.

– Kolejnym trendem jest, jak np. Łakotki, które niekoniecznie były priorytetem przed pandemią, a zyskały na popularności. Tego typu marki będą wybierane przez konsumentów w tych czasach, kiedy to grozi nam recesja, a ludzie są niepewni swojej pracy i patrzą dwa razy na to, ile pieniędzy jest w portfelu, zanim się je wyda. Dlatego produkty korzystne cenowo będą popularne – dodał.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8219
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,30

  • Min

    1,66

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.