Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Monika Mrozowska ambasadorką marki Czanieckie Makarony

Przepisy inspirowane kuchniami świata i Monika Mrozowska, związana z programem „Dzień Dobry TVN" w roli ambasadorki marki. Firma Czanieckie Makarony wprowadza nową strategię w związku z jubileuszem swojego istnienia.
Reklama
Przygotowanie koncepcji nowej strategii związane jest z obchodzonym w tym roku 25-leciem firmy Czanieckie Makarony. Dotychczasowa komunikacja skupiała się na podkreśleniu rodzinnej historii firmy, a flagowym produktem marki były produkty wykorzystywane w tradycyjnej polskiej kuchni. Nowa komunikacja firmy wykorzystuje element prywatnej pasji jej właścicieli oraz pozwala wyeksponować ofertę marki, inspirowaną kuchniami świata.

Nowy przekaz marki wzmocni kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki", którego ambasadorką została Monika Mrozowska - aktorka, blogerka kulinarna, autorka książek kucharskich i propagatorka zdrowego odżywiania. Ponadto, w czerwcu zorganizowany zostanie Festiwal Wszechsmaki, będący okazją do poznania smaków potraw z różnych zakątków świata. Dla fanów marki przygotowano konkurs na najciekawsze przepisy makaronowych dań. Nagrodą główną będą wycieczki do dwóch kulinarnych stolic świata: Włoch i Chin, a najciekawsze przepisy opublikowane zostaną w książce kucharskiej.

Za nowe działania firmy odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu. Współpraca obejmuje stworzenie nowej strategii marki w ramach działań marketingowych i PR-owych, odświeżenie strony WWW marki, realizację kampanii reklamowej w prasie, telewizji i internecie, komunikację w social media, organizację konkursów, eventów oraz monitoringu prowadzonych działań.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.