Mrożonki Kaszetka od Bonduelle z kampanią digital

Dostępna w dwóch wariantach smakowych Kaszetka to sycące, naturalnie doprawione oliwą z oliwek kasze z warzywami – gotowe do zjedzenia po krótkim podgrzaniu. W komunikacji podkreślono najważniejsze walory produktów: błyskawiczne przygotowanie, bogate źródło białka, smak oraz podobną zawartość kaszy i warzyw.
W kampanii Bonduelle na YouTube koncepcja kreatywna opiera się na dopasowaniu treści komunikacji do tematyki filmu, który poprzedza reklama. Dzięki takiemu zabiegowi komunikacja marki zaskakuje odbiorców kontekstowo dobranymi hasłami. Na potrzeby kampanii powstało 30 wersji spotu. Reklama skierowana jest do odbiorców zainteresowanych aktywnym trybem życia, a także do tych, którzy chcą jeść zdrowo, choć nie mają czasu na gotowanie.
Jest to już 3 odsłona kampanii Bonduelle wykorzystująca kontekstowe dopasowanie treści reklam. Dotychczas dotarły one do prawie 3 milionów osób. Najnowsza kampania zaplanowana jest na 2 tygodnie, a jej planowany zasięg to 1 milion osób.
Za strategię, kreację oraz realizację działań digitalowych odpowiada agencja Iconaris.