PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

MSM Mońki z kampanią „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”

Autor: dlahandlu.pl 15 czerwca 2018 12:31

Kampania MSM Mońki kieruje uwagę odbiorców ku regionalnym źródłom smaku obecnych w ofercie produktów. Kluczem do ich sukcesu jest „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”, która pozwala czerpać ze znanych od lat receptur, jak i z dobrodziejstw najczystszej polskiej przyrody.


Tradycja smaku z doliny Biebrzy” podkreśla naturalne komponenty, wysokiej jakości mleko skupowane od lokalnych dostawców, czysta etykieta, bogactwo okolicznej przyrody, stanowiącej źródło niespotykanego smaku. - Obok popularnych gatunków, takich jak Gouda czy Aldamer, tworzymy również sery zainspirowane regionem, jak ma to miejsce w przypadku sera Monieckiego, Nadbiebrzańskiego, a także Podlaskiego. Wraz z nową kampanią chcielibyśmy promować także rejon doliny Biebrzy, w którym działamy. Ważne jest dla nas także to, by podkreślić jak ważną rolę w procesie produkcji pełni natura oraz płynące z niej dobra, jakimi jest między innymi mleko, które kupujemy jedynie od lokalnych dostawców. Ponadto już za kilka lat obchodzić będziemy 50-lecie istnienia, co z pewnością klasyfikuje nas jako jedną z najdłużej obecnych na rodzimym rynku spółdzielni – mówi Ewa Polińska z MSM Mońki.
Integralnym elementem wdrożenia kampanii „Tradycja smaku z doliny Biebrzy” jest nowa odsłona strony internetowej, o intuicyjnym systemie nawigacji, który ułatwia zarówno wyszukiwanie produktów, jak i materiałów prasowych. Nowa koncepcja będzie obecna także w takich obszarach, jak komunikacja sprzedażowa i wewnętrzna. Ponadto, dla podkreślenia związku ze smakami Podlasia, powstała także nowa kolekcja przepisów zawierających inspiracje kuchnią regionalną.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,24

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.