MullenLowe Warsaw promuje Wilkinson Sword Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech

W nowej akcji promującej maszynkę Wilkinson Sword Hydro5, trójka influencerów rusza w podróż pociągiem, która połączy wszystkie kraje. Marka powierzyła im specjalną misję #TrainYourStyle* - sztafeta influencerów przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach. Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz. Podróż rozpoczyna się Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca, łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę, Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem. Influencerzy zrelacjonują podróż w swoich social mediach. Również w kanałach marki będzie można zobaczyć wideo relację z każdego etapu podróży. Dla konsumentów, którzy będą chcieli przetestować maszynkę WS Hydro5, marka przygotowała specjalną promocję w internetowej drogerii Notino. Kampania potrwa do końca marca.

Czytaj więcej
Kampania reklamowa i konkurs promują maszynki Wilkinson
- My łączymy a nie dzielimy - mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager central Europe Edgewell Personal Care Poland. - Zależało nam, by inkluzywność naszej marki, którą podkreślamy w komunikacji, tym razem przyjęła dosłowną formę. To my, wszyscy, konsumenci i reklamodawcy tworzymy styl ulicy, pociągu, dworca, czy każdej innej przestrzeni miejskiej. Dlatego ważne jest to aby każdy styl został doceniony, bo to jest Wasz i nasz oryginalny styl! - dodaje.
Dla MullenLowe Warsaw to kolejna w ostatnim czasie kampania Wilkinson Sword. Przypomnijmy, że agencja przygotowuje komunikację dla całego regionu Europy Środkowowschodniej - Choć konsumentów z tych krajów sporo łączy, za każdym razem to ciekawe wyzwanie zarówno pod względem językowym, kulturowym jak i organizacyjnym - mówi Anna Stawska, group account director MullenLowe Warsaw. - Ale najwięcej przyjemności sprawia nam obserwowanie reakcji konsumentów i influencerów. Autentyczność komunikacji naprawdę się opłaca - dodaje.