Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Multi Poland: Odbicie w zakresie najmu będzie się utrzymywało

Multi Poland skomercjalizowało w ciągu ostatniego roku blisko 42 tys. mkw. powierzchni GLA w 6 zarządzanych przez siebie centrach handlowych w Polsce. Wśród największych umów są m.in. dwa hipermarkety Carrefour, trzy sklepy dyskontowe marek Action i HalfPrice, a także drugi w Europie salon LG Brand Store.
Reklama
  • Carrefour podpisał kontrakt na pierwszy poza Warszawą sklep z dużym działem BIO (7,8 tys. mkw.) w Magnolia Park.
  • W Sarnim Stoku sieć ma umowę na nowy format hipermarketu (3,7 tys. mkw.)

 

Carrefour, sieć spożywczych hipermarketów i sklepów convenience, podpisała kontrakt na pierwszy poza Warszawą sklep z dużym działem BIO (7,8 tys. mkw.) w Magnolia Park, największym centrum handlowym we Wrocławiu, gdzie również LG Brand, marka elektroniki domowej, otworzyła drugi w Europie innowacyjny koncept LG Brand Store o pow. 225 mkw.

W Sarnim Stoku, centrum handlowym w Bielsku-Białej, Carrefour podpisał umowę na nowy format hipermarketu (3,7 tys. mkw.), a dyskonty Action i HalfPrice najęły po, odpowiednio, blisko 1000 i 1300 mkw.

Również w Forum Gdańsk Multi Poland wynegocjowało umowę najmu i oddanie przestrzeni 1300 mkw. dla marki HalfPrice, która debiutuje w Gdańsku.

W Galerii Pestka, zlokalizowanej w jednej z największych dzielnic mieszkalnych Poznania, Stacja Grawitacja podpisała umowę na 5,5 tys. mkw. powierzchni pod park trampolin.

W sześciu polskich galeriach umowy najmu podpisały również: Pinko, New Balance, Top Secret, Recman, Originals, Dante, Homla, Orange, T-Mobile, Kraina Serów, Decimas, Distance, Sephora, Tattum, Crocs, Time Trend, The Body Shop, Vissavi i Komfort.

 – W Multi wierzymy, że ostatnie odbicie w zakresie najmu zarówno mniejszych, jak i dużych marek handlowych będzie się utrzymywało – mówi Frederic Rouleau, Country Asset Manager w Multi Poland. – Przewidujemy, że pojawią się zupełnie nowe formaty najemców, czego przykładem są: Zalando otwierające coraz więcej sklepów typu pop-up czy Amazon, który planuje otwarcia stacjonarnych punktów w centrach handlowych w Niemczech. Dlatego znacznie ważniejsze niż kiedykolwiek do tej pory dla zarządców obiektów handlowych staje się zapewnienie takich lokalizacji, które odpowiadają zmieniającym się preferencjom najemców i ich klientów.

 Obecnie Multi prowadzi negocjacje z kolejnymi międzynarodowymi sieciami, a także innowacyjnymi konceptami zainteresowanymi najmem lokali w centrach handlowych zarządzanych przez tę firmę w Polsce. Multi Corporation, wraz ze swoim polskim oddziałem Multi Poland, zarządza łącznie ponad 80 obiektami handlowymi w Europie i Turcji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.