Mundial nakręcił sprzedaż piłkarskich albumów Biedronki

W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami.
Albumy, w których można znaleźć wiele ciekawostek na temat polskiej piłki nożnej, od początku akcji Biedronki, czyli od 7 maja br., cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Jednak w Dzień Dziecka klienci pobili rekord i kupili ich największą liczbę. Tego dnia w sieci wydano też wyjątkowo dużą liczbę saszetek z kartami i naklejkami z wizerunkami piłkarzy. Klienci Biedronki otrzymali tego dnia ponad 4,4 mln saszetek z naklejkami i ponad 3 mln kart. Kolejnymi hitowymi dniami były 23 i 24 czerwca, czyli w czasie meczu polskiej reprezentacji z Kolumbią, a także dni 29-30 czerwca, po meczu z Japonią.
Biedronka sprzedaje saszetki z naklejkami i kartami do 15 lipca lub do wyczerpania zapasów w cenie 99 gr/szt. (dotychczas za każde wydane na zakupy 40 zł Biedronka wydawała 1 saszetkę - przyp.red.). Dla osób, które dotąd przechowywały karty luzem, Biedronka wprowadziła natomiast obniżkę ostatnich egzemplarzy albumu – można je nabyć w cenie 4,99zł/szt. (regularna cena albumu wynosiła 14,99 zł - przyp.red.).
Przeczytaj także:
W tym roku Biedronka przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata. Sieć wspiera zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN Biedronka jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.

- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.