PARTNER PORTALU

Mural i historie warszawiaków w kampanii piwa Królewskie

Autor: pr 14 kwietnia 2021 10:33

Mural i historie warszawiaków w kampanii piwa Królewskie Fot. materiały prasowe

Marka piwa Królewskie startuje z komunikacją inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. W ramach kampania „Znani z Warszawy” przygotowano cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach stołecznych dzielnic, nową limitowaną kolekcję opakowań oraz aktywację Warszawski Mural.

Królewskie kontynuuje kampanię, z którą konsumenci odkrywali dzielnice Warszawy, jej symbole i nieoczywiste miejsca. W tegorocznej odsłonie marka koncentruje się przede wszystkim na konsumentach. – Tym razem opowiadamy warszawską historię przez pryzmat jej mieszkańców. To oni tworzą charakter miasta i czynią je tak różnorodnym i niepowtarzalnym. Chcemy docenić ludzi zamieszkujących wszystkie 18 dzielnic Warszawy oraz pokazać inspirujące historie niektórych z nich – mówi Mariusz Brzeziński, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Królewskie docenia swoich konsumentów poprzez opowiadanie historii najciekawszych z nich – historii, z którymi mogą się utożsamiać różne grupy odbiorców. W nowej kampanii Królewskie docenia swoich konsumentów i odwołuje się do ich bezpośrednich doświadczeń, opowiadając najciekawsze z nich. Wszystkie aktywności skoncentrowane wokół jednego kluczowego motywu - ludzi współtworzących Warszawę i jej codzienną rzeczywistość. Niezależnie od tego, czy urodzili się w stolicy, czy wybrali to miasto do życia

 „Znani z dzielnic” to 18 historii ludzi mających wpływ na tkankę miasta. Są wśród nich rzemieślnicy, którzy od lat budowali charakter swoich dzielnicy, jak również miejscy aktywiści, tworzący dziś lokalne wspólnoty. Cykl ich historii można już oglądać na profilu marki na Facebooku - www.facebook.com/piwokrolewskie.

Od kwietnia, w Warszawie oraz na Mazowszu, w sprzedaży jest piwo Królewskie w opakowaniach z limitowanej edycji. Kolekcja składa się z 18 projektów puszek i butelek poświęconych każdej z dzielnic, a także 3 grafik dedykowanych całej Warszawie oraz 3 kolejnych stworzonych z myślą o konsumentach z innych mazowieckich miejscowości.

Elementem grafiki jest kształt dzielnicy oraz hasło: Znany z Mokotowa, Ursynowa, Ochoty itd. Puszki zostały wykonane tak, by w konturze każdej z dzielnic konsument mógł zobaczyć swoje symboliczne odbicie. W ten sposób Królewskie podkreśla, że każdy z nas jest znany stąd, gdzie mieszka i swoją codziennością współtworzy i kształtuje miejską rzeczywistość wokół siebie. 

Aby jeszcze mocniej podkreślić to, że charakter miasta tworzą jego mieszkańcy, w centrum Warszawy powstanie mural Królewskiego, a jego bohaterami będą sami konsumenci. By zostać częścią tego wielkiego malunku, wystarczy wejść na stronę www.krolewskie.pl i wziąć udział w konkursie, dodając swoje zdjęcie. Zgłoszenia przyjmowane są do końca kwietnia, a w akcji mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie. Mural zostanie stworzony z nadesłanych fotografii, każda o formacie 60x60 cm, dzięki czemu uczestnicy aktywacji bez trudu rozpoznają swój wizerunek.

Wszystkie działania w ramach kampanii wspierać będzie komunikacja display, a także reklama zewnętrzna oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Autorami nowego konceptu oraz komunikacji 360 i projektu limitowanych opakowań jest agencja TWIN.digital collective, która we wrześniu 2020 roku wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki., Warszawski mural stworzy Good Looking Studio, a działania PR realizuje Big Names. Media zaplanował i zakupił Starcom. 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10297
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    14,55

  • Śr

    7,61

  • Min

    5,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.