Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mural promuje Viagrę Connect Max

Wejściu na polski rynek leku Viagra Connect® Max bez recepty towarzyszy humorystyczna kampania reklamowa i wizerunkowa pokazująca „efekt Viagry Connect® Max", dzięki któremu mężczyzna odzyskuje pewność siebie i może cieszyć się radością z seksu.
Reklama

 Kampania prowadzona jest pod hasłem „Viagra Connect® Max - to zmienia wszystko". Elementem kampanii jest aktywacja w formie artystycznego muralu zainspirowanego niebieską tabletką. Dzieło zlokalizowane jest na ścianie budynku na skrzyżowaniu alei Jana Pawła II i Alei „Solidarności". Będzie można je oglądać do końca czerwca.

Koordynacją strategii PR, w tym realizacją działań z zakresu media relations dla marki, zajęła się agencja Big Picture. Media w digitalu zakupił dom mediowy Havas.

Kampania powstała na bazie norweskiej kampanii Messy Hair. Za polski koncept i egzekucję odpowiada Spot & Dot. Koordynacją całościowej strategii public relations, w tym realizacją działań z zakresu media relations dla marki, zajęła się agencja Big Picture. Media w digitalu zakupił dom mediowy Havas.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum