Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Muszkieterowie tworzą nowe stanowisko ds. franczyzy. Dyrektor przeszedł z Eurocashu

Mariusz Dudek objął w sierpniu br. nowopowstałe stanowisko dyrektora ds. rozwoju sieci franczyzowej. Odpowiada za budowę trwałego systemu przyłączania do Grupy funkcjonujących sklepów zarówno spożywczych, jak i branży „dom i ogród”.
Reklama


 Natomiast we wrześniu pracę jako dyrektor działu zarządzania zasobami ludzkimi rozpoczęła Adriana Kiwak. Zatrudnienie nowych dyrektorów jest powiązane z dalszą transformacją biznesu Grupy Muszkieterów w Polsce oraz planami rozwoju i powiększania grona właścicieli sklepów działających w ramach Grupy.

Mariusz Dudek w poprzednich miejscach pracy zajmował takie stanowiska jak dyrektor działu ekspansji czy dyrektor operacyjny, m.in. w Jeronimo Martins, Ruchu, Chacie Polskiej i Eurocashu (Delikatesy Centrum), gdzie pracował przez ostanie 9 lat.

Stanowisko dyrektora ds. rozwoju sieci franczyzowej jest nowym w strukturach Grupy Muszkieterów.

Adriana Kiwak posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w działach personalnych dużych międzynarodowych organizacji. Współtworzyła politykę personalną, prowadziła coaching managerów, zarządzała projektami związanymi z rozwojem pracowników oraz usprawnieniem pracy managerów, odpowiadała także za procesy HR w organizacji.

– Polski rynek stawia przed nami wiele wyzwań, ale również wiele możliwości. Dlatego cieszymy się, że kolejni bardzo doświadczeni profesjonaliści wzmocnili zespół Grupy Muszkieterów. Dzięki ich zaangażowaniu oraz doświadczeniu możemy konsekwentnie dalej rozwijać naszą Grupę, obie sieci – Intermarché i Bricomarché – oraz realizować założoną strategię – komentuje Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.