Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Na aferze solnej mogą zyskać produkty posiadające eko certyfikat

Z pewnością takie sytuacje jak "afera solna" mogą zachwiać zaufaniem klientów do powszechnie dostępnej żywności i tym samym mogą być czynnikiem zachęcającym do zakupów „produktów z gwarancją", czyli posiadających eko certyfikat - mówi Agnieszka Saternus, dyrektor zarządzająca MyEcolife Sp. z o.o.
Reklama

Jej zdaniem z roku na rok rośnie liczba osób, które zaczynają robić świadome zakupy spożywcze - czytają etykiety, zwracają uwagę na pochodzenie produktów i nie kupują np. owoców i warzyw w supermarketach. - Można mówić o trendzie eko, nie tylko żywności, ale i stylu życia. Tym bardziej, że oprócz walorów zdrowotnych produkty eko mają doskonałe i naturalne walory smakowe, przypominające często smaki naszego dzieciństwa - mówi Agnieszka Saternus.

Jak dodaje, rynek ekologiczny rozwija się jakby nie zważając na kryzys czy rosnące ceny "standardowej" żywności. - Zapotrzebowanie wśród klientów na zdrowe produkty o nieporównywalnych walorach smakowych rośnie - przyznaje.

- Wzrost zainteresowania żywnością ekologiczną widać także w liczbach: z roku na rok rośnie liczba ekologicznych gospodarstw i przetwórców. Na koniec 2011 r. w Polsce działało o 14 proc. więcej producentów ekologicznych w porównaniu do 2010 r. - komentuje dyrektor MyEcolife.

Nasza rozmówczyni przytacza ostatnie badania firmy Inquiry "Rynek żywności ekologicznej w Polsce", które pokazują, że polski rynek certyfikowanej żywności ekologicznej dynamicznie wzrasta. W 2011 roku wzrósł o 25 proc. w stosunku do 2010 roku (z 300 mln zł do 375 mln zł).

Więcej na www.portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.