Na portalach randkowych jesteśmy w stanie zostawić 147 zł
Jak wynika z danych zawartych w raporcie „Ile kosztuje miłość w Polsce” platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM, Polak będący w związku wydaje na wspólne przyjemności z partnerką lub partnerem około 300 złotych miesięcznie. Na świętowanie rocznicy i kupno prezentów jest w stanie wydać po około 200 złotych. Na poszukiwanie przy użyciu portali internetowych wydaje średnio 147 złotych.
Z przebadanej przez platformę MAM grupy ponad 1000 Polaków niemal 23% korzystało lub korzysta z portali randkowych. Najczęściej są w stanie przeznaczyć mniej niż 100 zł – tak deklaruje niemal 25%, ale odpowiednio ponad 13% oraz ponad 12% może wydać od 100 do 200 złotych oraz od 200 do 400 złotych. Zdarzają się jednak i tacy, którzy za zdobycie miłości przez internet chcą zapłacić ponad 800 złotych. Jednocześnie 39% korzysta tylko z bezpłatnych rozwiązań.
Na wspólne przyjemności w związku przeciętny Polak wydaje średnio około 300 złotych. Rozumiane są one zwykle jako: wyjście do kina lub teatru, restauracji, drobne upominki czy wspólne wyjazdy.
W przypadku świętowania rocznic Polacy są skłonni ponieść na ten cel wydatek około 200 złotych. Panowie potrafią wydać kwoty sięgające od 500 do nawet 2000 złotych. Niemal 11% badanych w ogóle nie wydaje pieniędzy na celebrowanie tego typu okazji.
Na prezenty z okazji urodzin czy świąt, takich jak Boże Narodzenie albo walentynki, Polacy również wydają średnio 200 złotych. Zdarzają się tacy, którzy na upominki są w stanie wydać nawet powyżej 3000 złotych. 5 proc. badanych nie chce przeznaczać na ten cel żadnych środków.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Nd 22:25 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Nd 19:59 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- Nd 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- Nd 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Nd 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- Nd 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- Nd 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.