Na rynku będą się liczyły tylko duże podmioty, konkurujące z dyskontami

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 12:16

Eurocash uważa, że dzięki przejęciu działu dystrybucji Emperii firma będzie w stanie oferować niższe ceny detalistom, a przez to finalnym odbiorcom towarów, robiących zakupy w sklepach. - Nasza skala działania przełoży się na konkurencyjność cen i lepsze warunki dostaw dla sklepów niezależnych - zapewnia Luis Amaral, prezes Eurocashu.

Po połączeniu Eurocash będzie miał 18 proc. udziału w rynku dystrybucji hurtowej oraz ponad 10 proc. w całym rynku sprzedaży żywności w Polsce. Będzie to drugi po Jeronimo Martins największy dystrybutor produktów FMCG w naszym kraju. Zdaniem prezesa Amarala ta skala działania pozwala na prowadzenie efektywnego handlu i proponowanie niezależnym sklepom rozwiązań, które obronią je przed wypieraniem z rynku przez dyskonty. - Ceny w naszych sklepach w 60 proc. kategorii są najniższe. Jednak to nie jest wystarczające, dlatego pracujemy dalej - podsumował Luis Amaral. Jest to jedyna droga na zachowanie 50 proc. udziału handlu tradycyjnego w obrocie żywnością. 

Jego zdaniem za 5 lat na rynku nie będą się liczyły podmioty o przychodach mniejszych niż 20 mld zł, dlatego Eurocash zamierza nadal rosnąć.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.