Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Na Shopee już przedświąteczne promocje

Platforma Shopee rusza z kolejną kampanią sprzedażową, 11.11 Mega Wyprzedaż. To wielkie wejście w sezon przedświątecznych promocji. Następuje ona po będącej sukcesem akcji, 10.10 Tarcza Antyinflacyjna, oraz pierwszej E-konferencji Sprzedawców Shopee, podczas której ogłoszono nowe funkcjonalności platformy zaplanowane na nadchodzące tygodnie.
Reklama

- Nasza poprzednia kampania, 10.10 Tarcza Antyinflacyjna, została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez kupujących, jak i sprzedawców, wśród których 50 najlepszych odnotowało sprzedaż o łącznej wartości ponad 2,2 mln zł tylko w ciągu dwóch dni Wielkiej Dogrywki (od 11 do 12 października). 11.11 Mega Wyprzedaż to jedna z naszych największych kampanii, w której czekają jeszcze lepsze oferty, z wielu różnych kategorii produktowych, a także nagrody. Zbliżając się do szczytu sezonu zakupowego pod koniec roku, kontynuujemy ścisłą współpracę z naszymi sprzedawcami, aby zapewnić kupującym najlepsze ceny, szczególnie w obliczu stale rosnącej inflacji. Jednocześnie, dzięki działaniom marketingowym i reklamowym, pomagamy naszym sprzedawcom dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, a tym samym zwiększyć ich zasięg i sprzedaż - mówi Ian Ho, Head of Shopee Polska.

  • Wśród dodatkowych promocji jakie oferuje Shopee są m.in.
    dwa razy dziennie skorzystać ze specjalnego kuponu o wartości 11 zł, a podczas Niesamowitych Niedziel - nawet trzykrotnie,
  • skorzystać z darmowej dostawy przy min. wydatku 0 zł na pierwsze trzy zamówienia,
  • wziąć udział w poniedziałkowych kumulacjach kuponów i wykorzystać specjalny kupon na Cashback w wysokości nawet 111% w Monetach Shopee,
  • zagrać w grę Mega Prezent - w tajemniczym pudełku na użytkowników czekają dodatkowe Monety Shopee, a do 31 października, codziennie między godz. 12 a 13, również kupony, 
  • w ramach wspólnej środowej akcji Shopee i ORLEN Paczka, wykorzystać kupon na dodatkowe 15 zł oraz darmową dostawę tym kanałem dla zamówień o wartości powyżej 39 zł.

Nowi użytkownicy mogą wybrać dla siebie prezent powitalny, którym jest wybrany produkt z cenie 1 zł lub kupon o wartości 15 zł. Ponadto w konkretne dni w czasie kampanii kupujący mogą liczyć na najlepsze oferty z konkretnych kategorii produktowych - aby nie umknęło to uwadze zainteresowanych użytkowników, do swojej dyspozycji mają oni kalendarz kampanii.

W ramach strategii komunikacji ze sprzedawcami w ubiegłym tygodniu odbyła się pierwsza w Polsce E-konferencja Sprzedawców Shopee, którzy uzyskali w ten sposób dostęp do najświeższych informacji dotyczących rozwoju platformy. Nowe funkcjonalności, z których będą mogli skorzystać już od początku listopada, to:

  • Program Cashback w Monetach 
  • Shopee Strefa Marek - to rozwiązanie specjalnie dla właścicieli marek oraz autoryzowanych dystrybutorów. Od 31 października produkty oferowane w ramach Strefy Marek otrzymają specjalne oznaczenie na stronie profilowej sklepu oraz na wszystkich listach produktowych.
  • Możliwość płatnego udziału w Okazjach Dnia.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum