Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Na stacjach PKN Orlen większość artykułów oferty pozapaliwowej wyprodukowanych w Polsce

Na stacjach paliwowych PKN Orlen ponad 4300 artykułów z oferty pozapaliwowej, czyli 85 proc., zostało wyprodukowanych w Polsce. Dzięki współpracy z płockim koncernem, krajowi kontrahenci odnotowali m.in. wzrost produkcji i przychodów, co spowodowało wzrost zatrudnienia - podała spółka.
Reklama

- Współpraca dużych, narodowych koncernów, z rodzimymi przedsiębiorstwami nie tylko wzmacnia polską gospodarkę, ale jest także zgodna z oczekiwaniami klientów. Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że mniejsi, krajowi dostawcy oferują nie tylko doskonałą jakość produktów, co szczególnie doceniają klienci, lecz są także bardzo dobrymi partnerami w biznesie. Dlatego rozwijamy tę współpracę tak aby zmaksymalizować korzyści dla obu stron - powiedziała Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN ORLEN ds. sprzedaży detalicznej.

Rozległa sieć stacji ORLEN – blisko 1800 w całej Polsce – powoduje, że małe, często rodzinne firmy, mają szansę rozwijać się i zaistnieć na krajowym, a nie tylko lokalnym rynku. Dodatkowo badania jednoznacznie wskazują, że Polacy doceniają współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami. Według badań instytutu Kantar 75% Polaków uważa, że krajowi potentaci, tacy jak PKN ORLEN, powinni aktywnie angażować się we wsparcie polskich producentów. Ponadto większość, bo prawie 90% Polaków, do zakupu danego produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum