Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Na Wielkanoc dyskonty chcą zwiekszyć koszyk zakupowy dzięki markom premium

Kolejny raz przed świętami na półki dyskontów trafiają produkty, które mają się Polakom kojarzyć z luksusem. Obie sieci postawiły na promocję droższej linii produktów premium marki własnej Deluxe w Lidlu oraz La Speciale w Biedronce.
Reklama
Do Biedronki od 12 marca wróciła linia produktów premium La Speciale, w ramach której oferowane są kawy, herbaty, praliny, dżemy, ciasta, bakalie, makarony, sery, musztardy, wędliny, ryby i desery. Oferta ryb z linii La Speciale zawiera: świeżego patroszonego sandacza, halibuta wędzonego w plastrach, anchois, polędwice z łososia, tuńczyka i miecznika, praliny z łososia z ananasem, suszonymi pomidorami i suszonymi śliwkami, kostki z halibuta niebieskiego, ostrygi podwędzane w oleju słonecznikowym. Ryby innych marek dostępne są w postaci filetów: z sandacza, dorsza atlantyckiego, tołpygi, karmazyna i polędwic z łososia, tuńczyka i miecznika, jak również świeże tuszki ze śledzi atlantyckich, specjały z łososia norweskiego wędzonego w oleju, ryby w galarecie z makreli, łososia i pstrąga. 

Z kolei w Lidlu od ubiegłego tygodnia dostępne są produkty premium marki Deluxe. Na półkach znalazły się: homar (24,99 zł za 325 g), Rillettes z filetem z piersi gęsi bez skóry (9,99 zł za 240 g), pasztet belgijski (6,99 zł za 230 g) wołowina wędzona suszona (4,99 zł za 100 g), ser pleśniowy Coeur de Neufchátel (5,99 zł za 200 g), ser Roquefort (6,99 zł za 100 g), ser z truflami (8,99 zł za 150 g), ser kozi Cabecou (5,99 zł za 70 g), ser Langres (11,99 zł za 180 g) lub gnocchi nadziewane serem Scamorza lub Radicchio (4,99 zł za 400 g). Pośród deserów znaleźć można Creme Brulee (5,99 zł za 2x100 g), tartę bananową (15,99 zł za 522 g), suflet czekoladowy w szklance (7,99 zł za 2x100 g), deser Tiramisu w różnych smakach (6,66 zł za 95 g), czy też Profiteroles (11,99 zł za 500 g).
 

Polacy na produkty marek własnych sieci handlowych wydają 21 mld zł rocznie. Z badania Nielsena wynika, że stanowią one już 25 proc. naszych codziennych zakupów. Przed świętami sieci handlowe do oferty wprowadzają marki własne z półki premium, czyli droższe, dzięki czemu liczą na zwiększenie wartości koszyka zakupowego.

Marki własne premium ma obecnie większość sieci supermarketów i dyskontów, w tym Tesco, Aldi, Netto, Lidl, Biedronka, Intermarche, a ostatnio także Kaufland.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.