Niemcy: Aldi cenniejszy niż Lidl

Handel detaliczny jest największą kategorią obejmującą łącznie 11 marek . Ich łączna wartość wyniosła 49,2 mld dolarów.
Aldi cenniejszy niż Lidl
Aldi odnotował 17-proc. wzrost wartości marki w porównaniu z 2021 rokiem, plasując się na siódmym miejscu w klasyfikacji generalnej. Jego największy rywal, Lidl, również odnotował znaczny wzrost wartości marki, o 23 proc., zapewniając sobie 10. miejsce w zestawieniu.
Sieć drogerii DM odnotowała 17-proc. wzrost wartości marki, plasując ją na 25. miejscu, podczas gdy sieć drogerii Rossmann odnotowała 15-proc. wzrost i zajęła 29. miejsce.
Sieć Edeka odnotowała z kolei 26-proc. wzrost wartości marki, plasując się na 21. miejscu, Kaufland z 20-proc. wzrostem zapewnił sobie 31. miejsce, a REWE zajęło 34. miejsce (25-proc. wzrost wartości marki).
Inni detaliści, którzy pojawili się w rankingu to: Zalando (26. miejsce), Otto (35. miejsce), Fielman (45. miejsce) i Tchibo (49. miejsce).