Najmocniej reklamowane w mediach produkty spożywcze to ciastka i batony
Rzeka pieniędzy płynie do telewizji na reklamę żywności. Najmocniej reklamowane w mediach produkty to ciastka i batony - informuje "Rzeczpospolita".
Na zachwalaniu żywności branża reklamowa zarobiła w tym roku już blisko 2 mld zł. W pierwszej piątce najczęściej reklamowanych produktów czołowe miejsce zajmują ciastka. Peleton zamyka kawa.
Wydatki cennikowe na reklamę żywności w polskich mediach wzrosły o 6 proc., do 1,87 mld zł w ciągu pierwszych siedmiu mies. 2018 r. – obliczył Kantar specjalnie dla „Rzeczpospolitej". Najwięcej pieniędzy płynie do telewizji (1447 mln zł), potem do kolorowych magazynów (153 mln zł) oraz do kin (118 mln zł). Do gazet prawie najmniej – zaledwie 6 mln zł.
Przeczytaj także:
Według Kantara najmocniej reklamowane w mediach produkty to ciastka i batony, na ich promocję producenci wydali w tym roku już 336 mln zł, o 11 proc. więcej niż w ubiegłym. O 14 proc. zwiększyli nakłady promocyjne producenci przetworów i przypraw, co dało im wynik 254 mln zł.
Spadła wartość reklam mleka – o prawie 5 proc., do 195 mln zł. Za to w reklamie kawy nakłady skoczyły aż o 40 proc., do 116 mln zł. Ten wzrost może wynikać stąd, że marki stawiają częściej na ciągłą obecność w telewizji, a to najbardziej kosztowne medium. Mocno reklamowali się m.in. Woseba i MK Cafe.
Całość w "Rzeczpospolitej".

- 14:44 Picodi.com pozyskał brazylijskiego inwestora. Wartość transakcji to 80 mln zł
- 14:41 Analiza: Amazon nie oferuje lepszych cen niż Allegro
- 14:35 Przedsiębiorcy sami wprowadzą system kaucyjnego na butelki z tworzywa...
- 14:32 Jak Amazon zmieni układ sił w e-handlu?
- 14:29 Intermarche zamiast Tesco w Poznaniu
- 14:22 Technologia głosowa pozwala poprawić jakość kompletowania zamówień
- 14:15 Prawie połowa zgłaszanych w Polsce niebezpiecznych produktów to zabawki
- 13:56 Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 123.00 m², wynajmę magazyn
- Lokal użytkowy, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 33.53 m², wynajmę lokal użytkowy
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 316.14 m², wynajmę magazyn
- Mieszkanie, Warszawa, Ul. Lubaszki, 40.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.