Najnowsze trendy w e-handlu na Shopcampie

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2011 12:30

Już w najbliższą sobotę, 19 lutego, w Szczecinie podczas Shocampu praktycy e-biznesu będą dzielić się swoimi doświadczeniami z właścicielami sklepów internetowych oraz osobami zainteresowanymi handlem w sieci.

Shopcamp to cykl otwartych nieformalnych spotkań adresowanych do właścicieli sklepów internetowych. Ideą warsztatów jest dzielenie się swoimi doświadczeniami oraz rozwiązywanie realnych wyzwań, stojących przed e-sklepami, należącymi do uczestników Shopcampu. Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość uzyskania bezpłatnego mini-audytu swojego sklepu internetowego.

Tradycyjnie zaplanowano kilkugodzinne konsultacje indywidualne z ekspertami z różnych dziedzin. Tym razem wystąpi Paweł Fornalski (IAI), który opowie o efektywnej promocji wielokanałowej i jej opłacalności. Omówione zostaną także najnowsze trendy, takie jak mobile (m-commerce) i facebook (f-commerce). Udział w spotkaniu zadeklarowali m.in. Mateusz Mazurek (fiorente.pl), Paweł Ogonowski (conversion.pl), Robert Janeczek (Zubibu.com).

Udział w Shopcampie jest nieodpłatny, warunkiem jest wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej shopcamp.pl.
Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6477

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,79

  • Śr

    1,68

  • Min

    1,57

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.