PARTNER PORTALU

Najpierw McDonald's, teraz Alpro. Czy kampanie z Borysem Szycem są wiarygodne?

www.portalspozywczy.pl 22 marca 2021 10:36

Najpierw McDonald's, teraz Alpro. Czy kampanie z Borysem Szycem są wiarygodne? W ocenie Pawła Jaroszyńskiego (z lewej) większość zarzutów wobec kampanii Alpro z Borysem Szycem jest słuszna. fot. mat. pras./YouTube (kolaż PTWP)

- Aktor, który w jednym spocie reklamowym zajada się hamburgerami, a w następnym promuje dietę roślinną może wzbudzić wśród odbiorców mieszane uczucia - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.

Borys Szyc został twarzą najnowszej kampanii reklamowej produktów roślinnych Alpro pod hasłem "Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre". W reklamie występuje także ambasadorka marki Daria Ładocha.

Udział Szyca w reklamie roślinnych napojów wzbudził kontrowersje, bowiem jeszcze niedawno aktor zajadał się mięsnymi burgerami w reklamie McDonald's. 

W ocenie Pawła Jaroszyńskiego zaangażowanie Borysa Szyca do reklamy marki roślinnej, krótko po udziale aktora w kampanii sieci McDonald’s, to bez wątpienia ryzykowny zabieg.

- Zastanawia mnie czy celowy. Być może tłumaczenia o małych krokach w przechodzeniu na dietę roślinną i świadomym zatrudnieniu Szyca są po prostu działaniami antykryzysowymi, a cała kampania jest wpadką producenta, który nie wziął po uwagę tego, że aktor dosłownie przed chwilą promował soczyste hamburgery z Maca? A może to wszystko było zaplanowane i kontrowersje wokół spotów wynikają z misternie realizowanej strategii? - zastanawia się nasz rozmówca.

Przeczytaj także:

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8039
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,89

  • Śr

    3,49

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.