PARTNERZY PORTALU

Najpopularniejsze sklepy: Biedronka, Rossmann, IKEA, Pepco, Castorama i MediaExpert

Autor: EK 1 czerwca 2021 12:56

Najpopularniejsze sklepy: Biedronka, Rossmann, IKEA, Pepco, Castorama i MediaExpert fot. najpopularniejsze sklepy wg. Moja Gazetka

Na pytanie jak często robimy zakupy w badaniu Moja Gazetka padała odpowiedź „niemal codziennie” – wskazało ją 42,9% respondentów. Ale niemal na równi z nią wskazywano odpowiedź „raz w tygodniu” – tak zadeklarowało 41,5% badanych. Najmniej osób, bo 1,5% przyznało, że wychodzi do sklepu kilka razy w ciągu dnia.

Ulubioną drogerią Polek i Polaków pozostaje Rossmann – zakupy w tej sieci robi aż 92,7% badanych. Mniejszą, ale wciąż dużą popularnością cieszą się kolejno Hebe (35,1%), Natura (21,9%), Avon (18%), Super-Pharm (10,9%) i Oriflame (6%).

W kategorii tekstylia króluje Pepco, wskazane przez 87,9% respondentów. Polki i Polacy zaopatrują się w ubrania także w sklepach Kik (40,7%), Textil Market (18,4%), Bonprix (10,4%), Takko (6,3%). Tu także pierwsze 5 miejsc zajmują te same sklepy, co rok wcześniej.

Elektronikę najczęściej kupujemy w Media Expert – 73,6% badanych robi tam zakupy. Tylko trochę mniejszą popularnością cieszy się RTV Euro AGD (63,9%). Na dalszych miejscach znajdują się Media Markt (39,7%), Neonet (24,7%), My Center (2,9%) i Max Elektro (2,2%). To kolejna kategoria, gdzie kolejność wyników nie zmieniła się od poprzedniego badania.

IKEA to miejsce, gdzie najczęściej kupuje meble 50,6% ankietowanych.Poza szwedzką siecią popularnością cieszą też Black Red White (37,7%), Agata (37,2%), Bodzio (18,3%), Abra (9%) oraz meble.pl (3,4%). Pierwsze 5 miejsc zajmują te same sklepy, co rok wcześniej.

W kategorii sklepów ogrodniczo-domowych prym wciąż wiedzie Castorama z wynikiem 48%, jednak ze stratą względem zeszłego roku, gdy wskazało ją 56,2% badanych. Na kolejnych miejscach znalazły się Leroy Merlin (40,6%), Jysk (31,7%), Obi (30,2%), Brichomarche (28,9%) oraz PSB Mrówka (27,8%). Tutaj gusta respondentów okazały się niezmienne – kolejność pierwszej szóstki w 2019 roku była taka sama.

W kategorii sklepów spożywczych – podobnie jak rok temu – króluje Biedronka, która jest ulubionym sklepem 94,3% badanych. Zaraz za nią plasują się Lidl (72,6%), Kaufland (41,6%), Dino (27,9%), Auchan (24,5%) i Netto (23,7%). Z pierwszej szóstki zniknęły Carrefour i Żabka.

Użytkownicy najwięcej czasu poświęcili na przeglądanie gazetek sieci Biedronka. Sumaryczny czas wyniósł w tym przypadku ponad 192,1 lat.

W 2018 roku 10,4% więcej użytkowników robiło zakupy niemal codziennie. Tylko 28,3% użytkowników robiło zakupy raz w tygodniu, a 2,8% wychodziło do sklepu kilka razy w ciągu dnia. Teraz niemal codzienne zakupy deklaruje - 42.9%, a kilka razy w ciągu dnia - 1.5%. Raz w tygodniu kupuje 41.5%.


  • Ciekawy 2021-06-01 13:56:50

    Mnie ciekawi na którym miejscu jest „gigant” Polskiego Handlu spożywczego firma Szpar?

    Byłem ostatnio w jednym sklepie Szpar i tam zakupy robi się jak VIP, człowiek sam na sklepie wielkim jak dwie Biedronki, kasjerka czeka na klienta.Zakupy w stylu VIP tylko świeżość taka se.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11168
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.