Największa hala widowiskowo-sportowa w Szczecinie zmienia nazwę na Netto Arena
Sieć handlowa Netto została głównym sponsorem Areny Szczecin. Największa hala widowiskowo-sportowa w regionie już 3 stycznia 2018 roku zmienia nazwę na Netto Arena. To pierwsza tego typu inicjatywa, podejmowana przez sieć dyskontową działającą na polskim rynku.

Reklama
Netto od zawsze było silnie związane z Pomorzem Zachodnim, to właśnie w Szczecinie został otwarty pierwszy sklep Netto w Polsce, a w pobliskim Motańcu znajduje się główna siedziba firmy.
Kontrakt z miastem został podpisany na 3 lata i w tym czasie firma Netto będzie tytularnym sponsorem obiektu. - Dzięki tej inicjatywie, Netto będzie mogło jeszcze aktywniej niż dotąd uczestniczyć w życiu społeczności lokalnej, dzielić pozytywne emocje z mieszkańcami miasta podczas wielu wydarzeń i tym samym w jeszcze większym stopniu budować relacje społeczności lokalnej z marką – głosi komunikat sieci Netto.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama