Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Największa hala widowiskowo-sportowa w Szczecinie zmienia nazwę na Netto Arena

Sieć handlowa Netto została głównym sponsorem Areny Szczecin. Największa hala widowiskowo-sportowa w regionie już 3 stycznia 2018 roku zmienia nazwę na Netto Arena. To pierwsza tego typu inicjatywa, podejmowana przez sieć dyskontową działającą na polskim rynku.
Reklama

Netto od zawsze było silnie związane z Pomorzem Zachodnim, to właśnie w Szczecinie został otwarty pierwszy sklep Netto w Polsce, a w pobliskim Motańcu znajduje się główna siedziba firmy.

Kontrakt z miastem został podpisany na 3 lata i w tym czasie firma Netto będzie tytularnym sponsorem obiektu. - Dzięki tej inicjatywie, Netto będzie mogło jeszcze aktywniej niż dotąd uczestniczyć w życiu społeczności lokalnej, dzielić pozytywne emocje z mieszkańcami miasta podczas wielu wydarzeń i tym samym w jeszcze większym stopniu budować relacje społeczności lokalnej z marką – głosi komunikat sieci Netto. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum