Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Najwyższy wskaźnik nasycenia powierzchnią handlową jest w Poznaniu

Jak wynika z danych DTZ, około 60 proc. powierzchni w centrach handlowych jest ulokowane w ośmiu głównych miastach naszego kraju. - Pomimo wysokich wskaźników nasycenia powierzchnią, główne rynki są wciąż liderami i najbardziej pożądaną lokalizacją dla sieci handlowych, zwłaszcza dla nowych graczy - mówi Olga Drela, analityk Rynku Nieruchomości Handlowych w DTZ
Reklama
Obecnie najwyższy wskaźnik nasycenia powierzchnią handlową jest w Poznaniu, gdzie na tysiąc mieszkańców przypada 984 tys. mkw., we Wrocławiu (863 tys. mkw.) oraz w Warszawie (784 tys.). Nie oznacza to jednak, że w tych miastach aktywność inwestorów jest najmniejsza.

Jednym z rynków, na którym sytuacja zmienia się najbardziej dynamicznie, są z kolei Katowice i aglomeracja śląska. Aktualna podaż w Katowicach wynosi blisko 190 tys. mkw. - Patrząc na popyt oraz skalę inwestycji, które są realizowane lub planowane w najbliższym czasie, w następnych 4-5 latach może się ona podwoić - wyjaśnia przedstawicielka firmy Colliers. Oprócz rozbudowy Silesii City Center nowa powierzchnia handlowa powstanie m.in. w ramach Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego, którego budowę realizuje właśnie firma Neinver.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.