Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Napój izotoniczny Oshee sygnowany logotypem PZPNu

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o zawarciu umowy z producentem napojów OSHEE, na mocy której marka uzyskała tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”. W ramach współpracy firma postanowiła wprowadzić na rynek napój izotoniczny sygnowany logotypem PZPNu.
Reklama

Marka OSHEE jest obecnie liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, i właśnie taki produkt zamierza zadedykować współpracy z PZPNem. Napój izotoniczny będzie dostępny w czterech wariantach pojemnościowych od 1 litra, poprzez butelki 0,75l i 0,5l, aż do puszek o pojemności 315 ml. Wszystkie będą dostępne w wersji smakowej Multifruit, a w przypadku puszki dodatkowo w wersji Orange. Na półkach sklepowych pojawią się one w grudniu tego roku.

W ramach umowy, która weszła w życie 1 października br. i będzie obowiązywała do 31 lipca 2018 roku, marka OSHEE będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych, reklamowych i promocyjnych. Dodatkowo podczas organizowanych przez PZPN meczów międzypaństwowych wykorzystywane przez sztab medyczny bidony i lodówki znajdujące się w okolicy ławek rezerwowych będą zawierały logotyp partnera. Ponadto butelka napojów OSHEE będzie eksponowana w trakcie konferencji prasowych poprzedzających organizowane przez PZPN mecze międzypaństwowe.

 

 



 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum