Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Napoje Hortex reklamowane młodzieżowo


Wystartowała nowa kampania promująca napoje Hortex, m.in. ich nowe warianty smakowe. Jest realizowana pod hasłami „Orzeźwia jak nie wiemy co” i „Zależy nam abyś spróbował” - podają wirtualnemedia.pl
Reklama

Spoty z kampanii są utrzymane w dynamicznej, luźnej stylistyce skierowanej głównie do młodych odbiorców. Spoty kończą się sloganami „Orzeźwia jak nie wiemy co” i „Zależy nam abyś spróbował”. W kampanii prezentowane są dotychczasowe wersje smakowe napojów Hortex oznaczone owocami, a także cztery nowe - z nazwami geograficznymi: Brasil, Japan, Los Angeles i Madagascar. Poprzednio przez pięć lat w reklamach napojów Hortex występowała Matka Natura.

Działania reklamujące Hortex obejmują m.in. telewizję oraz internet (w tym platformy społecznościowe).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum