Natalia Wiśniewska będzie zarządzać marketingiem centrów FACTORY

Nowa marketing manager posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży handlowej, pracując zarówno dla sieci handlowych jak i zarządców obiektów. W swojej pracy odpowiadała za komunikację marketingową i sprzedaż w sklepach popularnych marek, jak i deweloperów, nowe otwarcia i debiuty rynkowe. Od niespełna trzech lat pełniła funkcję koordynatora marketingu i specjalisty Public Relations w FACTORY Poznań – największym centrum tego formatu w regionie. Wcześniej, z ramienia inwestora, pracowała też w branży logistycznej.
Natalia Wiśniewska zarządzać będzie 6-osobowym zespołem koordynatorów marketingu w czterech miastach i współpracować z agencjami zewnętrznymi. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie i realizacja sezonowych kampanii reklamowych, budowanie i wdrażanie strategicznych oraz krótkoterminowych planów promocji dla sieci outletów FACTORY, poszczególnych obiektów i wydarzeń, a także bieżąca komunikacja marki i produktów.
Natalia Wiśniewska jest z wykształcenia dziennikarką, absolwentką Collegium Da Vinci. Ukończyła również studia z zakresu Strategii Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.