Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Natalia Wiśniewska będzie zarządzać marketingiem centrów FACTORY

Natalia Wiśniewska objęła stanowisko marketing manager firmy NEINVER w Polsce – operatora rynku outletów w Europie oraz lidera sektora w Polsce i Hiszpanii. Wspólnie z zespołem zarządzać będzie marketingiem centrów FACTORY - największej sieci outletów w kraju.
Reklama

Nowa marketing manager posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży handlowej, pracując zarówno dla sieci handlowych jak i zarządców obiektów. W swojej pracy odpowiadała za komunikację marketingową i sprzedaż w sklepach popularnych marek, jak i deweloperów, nowe otwarcia i debiuty rynkowe. Od niespełna trzech lat pełniła funkcję koordynatora marketingu i specjalisty Public Relations w FACTORY Poznań – największym centrum tego formatu w regionie. Wcześniej, z ramienia inwestora, pracowała też w branży logistycznej.

Natalia Wiśniewska zarządzać będzie 6-osobowym zespołem koordynatorów marketingu w czterech miastach i współpracować z agencjami zewnętrznymi. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie i realizacja sezonowych kampanii reklamowych, budowanie i wdrażanie strategicznych oraz krótkoterminowych planów promocji dla sieci outletów FACTORY, poszczególnych obiektów i wydarzeń, a także bieżąca komunikacja marki i produktów.   

Natalia Wiśniewska jest z wykształcenia dziennikarką, absolwentką Collegium Da Vinci. Ukończyła również studia z zakresu Strategii Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum