Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

NEO24.PL rozszerza asortyment o nowe kategorie produktowe

NEO24.PLpo zakończonym pilotażu, wdraża nowy model biznesowy. Sklep ze sprzętem RTV AGD, stawia na ekspansję w nowych obszarach rynku e-commerce: IT, zabawki, produkty dla zwierząt, „dom i ogród", opony oraz perfumy. W 2012 roku sklep przekroczył 300 milionów obrotu, a w 2013 r. odnotował 30 proc. wzrost wizyt rdr.
Reklama

W 2012 roku firma wdrożyła pilotażowo 2 nowe branże: zabawki oraz rozbudowaną ofertę opon. Teraz zdecydowała się głównie na kategorie bliskie dotychczasowej specjalizacji, a więc zakupom sprzętów i produktów do gospodarstwa domowego. 

W nowym formacie witryny, www.neo24.pl staje się sklepem, który oferuje jeden koszyk dla kilku domen. Oprócz RTV/ AGD/ IT w portfolio sklepu znajdują się: zabawki, perfumy, opony, produkty z segmentu „dom i ogród" (narzędzia, sprzęty ogrodowe) oraz „zoo" (karmy i akcesoria dla zwierząt).  Na www.neo24.pl każda z kategorii ma inną specyfikę prezentowania produktów, a także inne wymiary filtrów - dla przykładu: zabawki możemy dobierać pod kątem wieku czy płci, a opony dobieramy pod konkretny model samochodu.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum