Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nestle kolejny raz podnosi ceny

Pomimo spadającej inflacji w Szwajcarii, szef Nestlé Mark Schneider nie widzi odprężenia dla swojej firmy. Jak informuje Lebensmittel Zeitung Nestlé chce kolejnej w tym roku podwyżki cen.
Reklama

Nestlé jest szwajcarskim koncernem, który w swojej ofercie zawiera takie marki jak: Princessa, Mazowszanka, Winiary oraz spółkę zależną FroneriZieloną Budkę i Nałęczowiankę. Pomimo spadającej w Szwajcarii inflacji, spółka postanowiła znów podnieść ceny swoich produktów na całym świecie. 

Nestlé podnosi ceny na całym świecie

Jak poinformowało BBC ceny produktów marki Nestlé wzrosły już w tym roku średnio o 6,5%. Średnie zarobki spółki w pierwszej połowie tego roku spadły o kilkanaście procent. Powodem takiej sytuacji jest nie tylko inflacja, ale również wycofanie się firmy z Rosji. Koncern stara się wzbraniać przed stratami podnosząc ceny produktów. 

 

 

Lebensmittel Zeitung powołując się na szefa Nestlé Marka Schneidera zapowiedziała kolejną podwyżkę cen. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum