Nestle Polska z kampanią rekomendacji

Nestlé Polska, producent kawy NESCAFÉ 3in1, kolejny raz realizuje kampanię marketingu rekomendacji. W drugiej połowie marca ruszyła kampania WOM, w której bierze udział 1 tys. ambasadorów. Za projekt odpowiada agencja Streetcom Polska.
Zadaniem realizowanej kampanii dla marki NESCAFÉ 3in1 jest zachęcanie konsumentów do spróbowania dwóch nowych napojów kawowych NESCAFÉ 3in1 – Sweet Vanilla i Warmy Caramel. Ważnym elementem akcji jest także budowanie wizerunku marki w grupie docelowej, związanej z młodością, mobilnością i wygodą. Motywem przewodnim kampanii jest hasło: NESCAFE 3in1 Przyjemnie rozkręca Twój dzień.
W kampanii bierze udział 1 tysiąc ambasadorów z 360 tys. społeczności Streetcom. Do projektu zostały zaproszone młode osoby, w wieku 18-25 lat. Do ich zadań należy przetestowanie dwóch nowych smaków NESCAFÉ 3in1. A następnie zarekomendowanie ich wśród znajomych. Ambasadorzy będą również udostępniać w social mediach grafiki związane z produktem, a na Facebooku, za pośrednictwem aplikacji mobilnej, dodawać własne komentarze, zdjęcia ze spotkań oraz hashtagi.
Przeczytaj także:
Na potrzeby działań product seeding, ambasadorzy otrzymali w paczkach, dwie torby NESCAFÉ 3in1 o smaku Sweet Vanilla oraz dwie torby Warmy Caramel; każda z toreb pakowana po 10 paluszków.
Agencja przewiduje, że w trakcie kampanii zbuduje ponad milion kontaktów z marką.

- 08:53 Dziś Amazon uruchomił polską wersję swojego sklepu
- Pn 19:51 Radni Strasburga chcą określać szczury i pluskwy mianem „współbiesiadników”
- Pn 19:44 Kubuś w wersji Immuno
- Pn 18:01 AI zbadała ruch pieszych w Warszawie - pustki w galeriach, wierni w kościołach
- Pn 16:29 Müller: Polska z funduszy unijnych otrzyma 770 mld zł
- Pn 15:05 Specjał z nowym oddziałem w Wągrowcu
- Pn 15:01 Firmy Unilever i Alibaba opracowały maszynę do sortowania plastiku opartą na AI
- Pn 14:59 Od oszczędności po mądre zarządzanie budynkiem. Co oferują zielone magazyny
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 123.00 m², wynajmę magazyn
- Lokal użytkowy, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 33.53 m², wynajmę lokal użytkowy
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 316.14 m², wynajmę magazyn
- Mieszkanie, Warszawa, Ul. Lubaszki, 40.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.