NetSales i SalesMedia łączą siły
Sieci afiliacyjne NetSales i SalesMedia należące do Cube Group łączą siły. W ramach integracji powstaje nowa marka NetSalesMedia. Oferta zostanie poszerzona o kampanie afiliacyjne prowadzone i rozliczane na podstawie customer journey i cross-device trackingu.
NetSales specjalizuje się w kampaniach performance w modelach CPC i CPL dla klientów bezpośrednich oraz dla domów mediowych. SalesMedia to sieć skierowana do e-sklepów. Realizuje kampanie sprzedażowe dla klientów z branży e-commerce w modelach CPS i CPO. Obie dotychczas działały niezależnie w ramach agencji Cube Group. Zintegrowane w ramach NetSalesMedia łączą kompetencje i możliwości dwóch poprzednich sieci.
– Nowa sieć NetSalesMedia jest odpowiedzią na zmiany w zachowaniach konsumentów i oczekiwania reklamodawców i wydawców. Dziś kampanie mają dużo bardziej złożoną strukturę niż kilka lat temu. Wymaga to rewizji w prowadzeniu, pomiarze i rozliczaniu działań. Dlatego stawiamy na unikalne rozwiązania technologiczne i partnerstwo afiliantów. Reklamodawcy otrzymują nową platformę trackingowo-analityczną, poszerzoną ofertę i dostęp do większej liczby wydawców. Wydawcy zaś dostęp do szerszego portfolio kampanii we wszystkich modelach w jednym miejscu oraz transparentne prowizje dostosowane do ich wpływu na konwersję – wyjaśnia Anna Gromańska, publishing & innovations director odpowiedzialna za integrację sieci i asymilację afiliacji z działaniami dla klientów Cube Group.
Przeczytaj także:
Zintegrowana sieć NetSalesMedia poszerza ofertę o kampanie afiliacyjne rozliczane na podstawie customer journey i cross-device trackingu. Ma to pozwolić na tworzenie modeli atrybucyjnych w rozliczeniach z wydawcami.
– Najprostszy i najpowszechniejszy model rozliczeniowy „last click” jest równocześnie najbardziej szkodliwy dla e-commerce marketerów, którzy chcą zwiększać skalę sprzedaży. Przypisuje on konwersję ostatniemu touchpointowi, przez co nie angażuje tych wydawców, którzy inicjują ścieżkę zakupową lub asystują przy niej. Mowa tu m.in. o serwisach tematycznych, influencerach, blogerach, vlogerach czy właścicielach baz mailingowych.
Przeczytaj także:
W ramach nowej platformy mamy w NetSalesMedia możliwość dogłębnej analizy ścieżek konwersji i atrybucji prowizji ściśle dostosowanej do celów i wyników reklamodawcy i wydawcy. Analiza i odpowiednia strategia atrybucyjna pozwala reklamodawcom lepiej zarządzać budżetami marketingowymi, a także budować wielokanałowy program partnerski – tłumaczy Gromańska.
Moduł analityczny NetSalesMedia analizuje ścieżki konwersji na podstawie wszystkich źródeł ruchu, uwzględniając także sesje bezpośrednie i z wyszukiwarek. Umożliwia to bardziej precyzyjną ocenę roli marketingu afiliacyjnego w kontekście wszystkich działań internetowych.
Obecnie trwa proces migracji wszystkich obecnych reklamodawców i wydawców NetSales i SalesMedia do NetSalesMedia. Całkowita integracja ma potrwać do końca 2018 r.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Cz 22:34 Semeniuk: jeżeli branża fitness otworzy się od 1 lutego, to będzie wyłączona...
- Cz 19:17 Francja: Macron: dwa posiłki za 1 euro dla studentów w czasie pandemii
- Cz 18:25 Europarlament przyjął sprawozdanie dotyczące prawa pracowników do bycia offline
- Cz 17:01 Sprzedaż Burberry w Europie spadła o 40 proc.
- Cz 16:51 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- Cz 16:47 Galeria Młociny inauguruje robienie zakupów poprzez streamingi live
- Cz 16:45 Kraków: Policjantka próbowała ukraść alkohol w Biedronce
- Cz 15:20 Jack Link's promuje się wśród e-graczy
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.