PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Netto, Aldi i Dino podpatrują strategie piekarskie Biedronki i Lidla

www.portalspozywczy.pl 24 sierpnia 2020 14:09

Pieczywo jest dla Polaków wciąż produktem wiodącym w czasie robienia zakupów do domu podczas pandemii. Sieci takie jak Netto, Aldi czy Dino rozwijają właśnie swoje oferty piekarskie. Andrzej Piętka z Akademii Wypieków komentuje strategia piekarska bake-off.

- Plany rozwoju i chęć przyciągnięcia nowych klientów na zakupy dzięki rozwojowi oferty piekarskiej jest właśnie wdrażana przez sieci takie jak Netto, Aldi czy Dino. Czy w związku z zagrożeniem epidemiologicznym, brakiem kompetentnych ludzi do pracy i potrzebą optymalizacji kosztów jest szansa, że zaprezentują nowe rozwiązania dla swojego konceptu bake-off? Wydaje się to mało prawdopodobne. Będą to najpewniej koncepty bazujące na podglądaniu rozwiązań z Biedronki i trochę mniej z Lidla (głównie ze względu na skalę potrzebnych inwestycji) z powieleniem sprzedawanego asortymentu oraz rozwiązań organizacyjnych z tych sieci. Czy docenią to konsumenci odwiedzający ich sklepy? Jest taka szansa. Zobaczymy i chętnie ocenimy to w ciągu najbliższych 6-12 miesięcy - mówi Andrzej Piętka.

Jak strategia bake-off wygląda w wiodących dwóch sieciach?

Przeczytaj także:

Obie sieci są ciągle w kategorii dyskontów wiodące w sprzedaży pieczywa w Polsce i są wzorami do naśladowania dla konkurentów. Wydaje się, że zapowiadane obostrzenia w związku z zagrożeniem wirusologicznym i potrzeby kupujących będą skupione na asortymencie podstawowym oraz produktach zapakowanych, takich jak pokrojony chleb tostowy - podsumowuje Piętka.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.