Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto dostarczy produkty do konkurencji kulinarnych w MasterChef Junior

W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi show kulinarne – MasterChef Junior. Partnerem programu jest Netto.
Reklama

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Jurorami są Michel Moran, Anna Starmach i Mateusz Gessler.
Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum