Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto: Na Facebooku i Instagramie prowadzimy głównie komunikację produktową

Poprzez media społecznościowe na bieżąco otrzymujemy wartościowy feedback, który analizujemy i na który reagujemy. Dzięki temu wdrażamy realne zmiany - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Wesołowska, Digital Marketing Coordinator, Netto Polska.
Reklama

Sieć handlowa Netto swój fanpage na Facebooku założyła w 2015 roku i obecnie obserwowana jest tam przez 120 tys. osób. Na Instagramie działa od ponad roku, a jej profil liczy ponad 10,8 tys. followersów. 

– Social media to nie tylko świetna platforma komunikacji z naszymi dotychczasowymi klientami, ale także ważny kanał docierania do nowej grupy odbiorców. Media społecznościowe stanowią integralną część strategii marketingowej Netto, a spójność działań offline i online pozwala nam efektywniej realizować cele wizerunkowe i sprzedażowe – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Wesołowska, Digital Marketing Coordinator, Netto Polska. 

– Na Facebooku i Instagramie prowadzimy głównie komunikację produktową, bazującą na ofercie prezentowanej w cotygodniowych gazetkach reklamowych naszej sieci. Robimy to w sposób inspiracyjny, kreatywny i interaktywny, dopasowując content do specyfiki konkretnego kanału – dodaje. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum