Netto: Na Facebooku i Instagramie prowadzimy głównie komunikację produktową
Sieć handlowa Netto swój fanpage na Facebooku założyła w 2015 roku i obecnie obserwowana jest tam przez 120 tys. osób. Na Instagramie działa od ponad roku, a jej profil liczy ponad 10,8 tys. followersów.
– Social media to nie tylko świetna platforma komunikacji z naszymi dotychczasowymi klientami, ale także ważny kanał docierania do nowej grupy odbiorców. Media społecznościowe stanowią integralną część strategii marketingowej Netto, a spójność działań offline i online pozwala nam efektywniej realizować cele wizerunkowe i sprzedażowe – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Wesołowska, Digital Marketing Coordinator, Netto Polska.
– Na Facebooku i Instagramie prowadzimy głównie komunikację produktową, bazującą na ofercie prezentowanej w cotygodniowych gazetkach reklamowych naszej sieci. Robimy to w sposób inspiracyjny, kreatywny i interaktywny, dopasowując content do specyfiki konkretnego kanału – dodaje.
Więcej na portalspozywczy.pl