Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Netto notuje wzrost sprzedaży w Polsce

Duńska sieć dyskontów Netto, zanotowała w 2011 r. wzrost sprzedaży w naszym kraju. - Nie mamy jeszcze zamkniętego roku obrachunkowego, ale mogę powiedzieć, że w ub. roku mieliśmy kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży like for like. Na podobny wynik liczymy także w 2012 r. - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor sieci Netto Polska.
Reklama
Według Sławomira Nitka w 2012 r. może być nienajgorszy dla handlu w Polsce. Należy jednak brać pod uwagę wszystkie, nawet najgorsze scenariusze dotyczące sytuacji gospodarczej w kraju i Europie, i uwzględniać je w prowadzonym biznesie.

Jego zdaniem negatywny wpływ na rynek handlowy w Polsce i wyniki sieci handlowych mogą mieć wysokie ceny surowców. - Najgroźniejsza jest wysoka cena oleju napędowego, która przekłada się m.in. na koszty transportu, a finalnie na ceny produktów na sklepowych półkach. Jeśli ceny towarów wzrosną jeszcze mocniej, klienci przestaną je kupować lub będą kupować ich mniej - wyjaśnia dyrektor operacyjny sieci Netto Polska.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.