Netto otworzyło w Gdańsku sklep w koncepcie 3.0 (galeria)

Marka Netto zrewitalizowała cały swój koncept, wprowadzając zupełnie nowe rozwiązania dotyczące wystroju, doświadczenia zakupowego oraz oferty. W nowo otwartym sklepie klienci znajdą więcej świeżych warzyw i owoców oraz produktów żywnościowych typu convenience. Marka zakłada także szeroką ofertę pieczywa oraz mięs. Ofertę sklepu charakteryzują takie hasła jak ekologia, nowoczesność, zachęta do zdrowego odżywiania, skandynawska prostota w komunikacji i wnętrzu, wygoda zakupów. W sklepie słychać nastrojową muzykę, pojawiała się szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowano strefę TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mieloną kawa, a także wypiekanym na miejscu pieczywem.
Supermarket o łącznej powierzchni 1300 mkw. znajdzie się na poziomie -1 galerii.
– Oferta sklepu będzie odtąd lepiej dostosowana do klientów odwiedzających Madisona nie tylko pod względem produktowym, ale także pod względem samego doświadczenia zakupowego. Aby zwiększyć komfort klientów podczas zakupów, w tle będzie słychać specjalnie dobraną muzykę. Plany uwzględniają zmianę kolorystyki i wykorzystanych materiałów w taki sposób, aby zakupy były po prostu jeszcze przyjemniejsze – wyjaśnia Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison.
Sklep Netto należy do duńskiej sieci, która prowadzi 368 sklepów w Polsce.