Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto Polska chce otwierać magazyn logistyczny na każde 50 nowych sklepów

Sieć dyskontów Netto Polska planuje, że na każde 50 nowych sklepów chce otwierać nowy magazyn logistyczny, czyli mniej więcej co dwa-trzy lata - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.
Reklama

Petersen sygnalizuje, że Netto Polska chce przyspieszyć ekspansję. W 2013 roku spółka otworzy łącznie ok. 45 nowych sklepów, a w przyszłym roku będzie to ok. 50 sklepów. Dyrektor generalny spółki zaznacza jednak, że jest to minimum i dodaje, że rozważany jest też wariant otwierania 75 sklepów rocznie. - Taka liczba otwarć - 50 sklepów rocznie - oznacza, że co trzy lata zamierzamy otwierać kolejny magazyn - centrum logistyczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Petersen. - 1 października otworzyliśmy Centrum Logistyczne w Kopytkowie. Obecnie mamy trzy takie centra w Polsce - dodaje.

Należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na naszym rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, drugiego co do wielkości przedsiębiorstwa działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum