Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto rusza z programem lojalnościowym, skierowanym do dzieci

4 września rusza nowa odsłona programu lojalnościowego sieci handlowej Netto. Jego bohaterem, tak jak w pierwszej edycji, będzie piesek Scottie.
Reklama

Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” to kontynuacja przygód teriera szkockiego o imieniu Scottie, który powraca z okazji 22. urodzin Netto Polska. W ubiegłorocznej edycji programu lojalnościowego “Ze Scottiem dookoła świata” piesek podróżował po całym świecie, zachęcał do poznania historii egzotycznych miejsc, ciekawych tradycji i obyczajów.

Netto w ramach programu oferuje kolekcjonerski album, który zawiera mnóstwo łamigówek, opowieści i ciekawostek na temat zdrowego trybu życia oraz proste ćwiczenia fizyczne i przepisy kulinarne. Album można kupić w sklepach sieci za 9,99 zł. Klienci otrzymają także zestaw 4 kart – będzie on dodawany w prezencie za każde wydane w Netto 30 złotych (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz produkty dla niemowląt). Saszetkę z kartami można również kupić za 1,99 zł. Cała kolekcja liczy 108 unikalnych kart, w tym 12 specjalnych – srebrnych. Karty można wykorzystać do gier i zabaw, opisanych w albumie.

- Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” został przygotowany z myślą o rodzicach, dla których ważne jest, aby zabawa była nie tylko fajną rozrywką, ale także okazją do nauki - mówi Anna Łukasik, kierownik działu marketingu Netto Polska. – Taki walor mają właśnie przygody Scottiego. To ciekawa i angażująca forma wspólnego spędzania czasu, dzięki której rodzice mogą uczyć swoje dzieci zdrowych nawyków w odżywianiu, wypróbować wiele prostych, smacznych przepisów, a także – co bardzo ważne – zachęcić do aktywności fizycznej, zabaw z rówieśnikami na świeżym powietrzu – dodaje.

Program “Ze Scottiem do supermocy” potrwa od 4 września do 29 października 2017 roku lub do wyczepania zapasów kart i albumów. Saszetki z kartami i albumy dostępne są we wszystkich sklepach sieci Netto na terenie całej Polski. Albumy oraz karty zostały przygotowane z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 10 lat.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.