Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto w Polsce od 25 lat, sieć startuje z dużą loterią konsumencką

We wrześniu 2020 roku mija 25 lat odkąd w Polsce pojawił się pierwszy sklep Netto. Obecnie sieć handlowa ma blisko 400 placówek i zapowiada dalszą ekspansję na polskim rynku.
Reklama

– Jubileusz 25-lecia Netto w Polsce to dla nas wielkie święto, w tym czasie pokonaliśmy długą drogę i osiągnęliśmy mocną pozycję na polskim rynku handlu detalicznego – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – To był czas wielkich zmian w handlu, a tym samym ogromnych wyzwań dla naszej sieci. Od dwóch lat wdrażamy nasz flagowy model sklepów Netto 3.0, który spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez klientów. Nasza mocna pozycja na rynku to efekt ciężkiej pracy całego zespołu – dodaje Janusz Stroka.

Netto przygotowało dla klientów Wielką Loterię Urodzinową, w której na zwycięzców czeka blisko 175 tys. nagród. W zamian za regularne zakupy, od 7 do 26 września 2020 r., klienci sieci otrzymają zdrapkę uprawniającą do wzięcia udziału w zabawie. Zasady loterii są proste – każde wydane 50 zł (z wyłączeniem alkoholu, wyrobów tytoniowych, produktów początkowego żywienia niemowląt, produktów leczniczych, doładowania telefonu) jest premiowane jedną zdrapką. Klient, który odsłoni okienko informujące o wygranej, będzie mógł odebrać swój prezent przy kasie w ciągu 2 dni roboczych od daty zakupu. Każdy sklep nagrodzi codziennie 25 zwycięzców.

Każda urodzinowa zdrapka zawiera unikalny kod, pozwalający na udział w loterii. Po jego zarejestrowaniu na stronie www.25latrazem.netto.pl, uczestnik weźmie udział w losowaniu nagród głównych. Na szczęśliwców czekają: rowery elektryczne, roboty kuchenne oraz koszulki z logo BVB Borussia Dortmund.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum