Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto wprowadza pierwszą ekologiczną markę własną Go Eko

Sieć handlowa Netto do asortymentu marek własnych, dodała markę ekologiczną, wprowadzoną w odpowiedzi na prozdrowotny trend i potrzeby klientów, poszukujących zdrowych alternatyw. Go Eko ma już ugruntowaną pozycję w Danii, gdzie cieszy się dużą popularnością, występując pod rozpoznawalną na tamtejszym rynku marką ØGO.
Reklama

Jak tłumaczy spółka, trend zdrowego odżywiania jest coraz silniejszy i zauważalny w wyborach zakupowych Polaków. Kupujemy bardziej świadomie – czytamy etykiety, decydujemy się na zdrowsze produkty i coraz chętniej rezygnujemy z niezdrowych przekąsek na rzecz owoców i warzyw.

W sklepach sieci, w ramach Półki Zdrowia, znajdziemy m.in. szeroki wybór produktów eko, vege, vegan, bez cukru, bez glutenu, itp.

Produkty ze znaczkiem Go Eko to obecnie: ekologiczny ryż brązowy, bezglutenowe ekologiczne płatki owsiane, a także dwa rodzaje ekologicznych syropów: żurawinowo-jabłkowy oraz o smaku czarnego bzu. Już niedługo w ramach oferty pojawią się także oliwki, lazania, ciecierzyca, fasola czerwona oraz dwa rodzaje pesto. Asortyment marki będzie też na bieżąco poszerzany w oparciu o potrzeby zgłaszane przez klientów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum