Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Netto wprowadza usługi cash back, Blik i DCC do wszystkich sklepów

Sieć handlowa Netto poszerza możliwości płatnicze z wykorzystaniem technologii. Klienci około 200 placówek mogą skorzystać z takich usług jak cash back, BLIK oraz DCC. Do końca sierpnia nowe terminale i usługi będą używane we wszystkich sklepach sieci Netto.
Reklama

Netto wprowadziło do swoich sklepów nowe terminale. Dzięki usłudze cash back klienci Netto mogą wypłacić gotówkę w przypadku dokonania zakupów i płatności kartą (w przypadku płatności gotówkowej nie ma takiej możliwości).
BLIK to kolejne wygodne rozwiązanie, które dzięki nowym terminalom zostanie wkrótce udostępnione wszystkim klientom detalisty. Użytkownicy smartfonów z dostępem do bankowość mobilnej mogą dokonywać płatności, wypłacać i wpłacać gotówkę w bankomatach oraz wykonywać błyskawiczne przelewy. Podstawowym mechanizmem identyfikacyjnym w systemie płatności mobilnych BLIK są kody jednorazowe, generowane przez system Polskiego Standardu Płatności na żądanie banku. Kod jest unikalną kombinacją cyfr, która umożliwia dokonanie płatności w ciągu 120 sekund.
DCC (Dynamic Currency Conversion) to z kolei rozwiązanie, z którego chętnie skorzystają osoby posługujące się na co dzień inną walutą. Dzięki tej usłudze rozliczenie operacji kartą płatniczą może za zgodą klienta nastąpić w walucie karty lub kraju jej wystawcy.

- Mamy nadzieję, że wprowadzane przez nas rozwiązania usprawnią obsługę klientów i wpłyną na skrócenie czasu oczekiwania do kas - mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.