Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto wybrało operatora logistycznego produktów głęboko mrożonych

Duńska sieć sklepów Netto wybrała Frigo Logistics będące częścią japońskiego koncernu Nichirei, jako operatora logistycznego produktów głęboko mrożonych.
Reklama

Netto Polska i Frigo Logistics podpisały umowę w zakresie pełnej logistyki produktów głęboko mrożonych. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2016 roku. Frigo Logistics będzie świadczyć kompleksową usługę, w skład której wchodzi składowanie i dystrybucja towarów głęboko mrożonych do 258 sklepów w Polsce i wszystkich nowo otwartych sklepów Netto.

Jest to kolejna sieć handlowa, która wybrała Frigo Logistics, jako głównego operatora logistycznego produktów głęboko mrożonych. Frigo Logistics posiada mroźnie i platformy dystrybucyjne w Radomsku i Żninie oraz punkt przeładunkowy w Warszawie. Schemat operacyjny pozwala firmie na optymalną dystrybucję na terenie całej Polski.

- Dla Frigo Logistics to kolejny ważny krok w kierunku umocnienia naszej pozycji lidera w dystrybucji produktów głęboko mrożonych w Polsce. Kolejne działania naszej firmy będą skierowane w stronę optymalizacji dystrybucji, co przyczyni się do stworzenia jeszcze atrakcyjniejszych rozwiązań transportowych dla naszych klientów - twierdzi Kris Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.

Netto  to sieć sklepów dyskontowych obecna na polskim rynku od 20 lat. Firma posiada w Polsce ponad 350 sklepów. Poza Polską sieć obecna jest także w rodzimej Danii, Niemczech, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum