PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Netto z infolinią dla klientów i pracowników

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2020 14:33

Netto uruchomiło infolinie dla pracowników oraz klientów. To działanie, które służy wsparciu pracowników oraz klientów w czasie niepokoju społecznego.

Netto uruchomiło dwie infolinie przeznaczone dla pracowników oraz klientów. Osoby, które są zainteresowane funkcjonowaniem sklepów i chcą zapytać o zmiany wprowadzone w placówkach mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze. Na infolinii można dowiedzieć się także, jakie kroki sieć podejmuje, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników.

Netto uruchomiło również osobny numer dla personelu. Każdy pracownik znajdzie tu odpowiedź na pytania dotyczące obecnej sytuacji. Ponadto sieć podjęła decyzję, że pracownicy służby zdrowia oraz służb mundurowych mogą skorzystać z 10-proc. rabatu na zakupy. Rabat jest dostępny w godz. 20-24, akcja trwa do 10 kwietnia. 

- Nieustannie monitorujemy sytuację, poszukujemy nowych, najlepszych rozwiązań, które wspomogą nas w minimalizowaniu zagrożenia czy też będą wsparciem dla naszego personelu i klientów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to naszym priorytetem, obok zapewnienia dostępności produktów codziennego użytku. Niezmiernie ważne w tym trudnym dla nas wszystkich okresie są też wyrozumiałość, dyscyplina oraz solidarność, dlatego prosimy również klientów o zaangażowanie i współpracę – dodaje.   

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6360
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,25

  • Śr

    5,00

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.