Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Netto z licencją na sprzedaż marki F&F

Wraz z przejęciem przez Salling Group (spółka macierzysta Netto Polska) 301 sklepów i dwóch magazynów sieci Tesco Polska firma uzyska również licencję na markę odzieżową F&F.
Reklama

Tesco Polska wyjaśnia nam, że udzieli licencji na sprzedaż ubrań pod marką F&F nowemu właścicielowi na okres 18 miesięcy od daty sfinalizowania transakcji (po otrzymaniu zgody przez urzędy antymonopolowe). O dalszych losach marki na polskim rynku będzie decydować już Salling Group.

Tesco wprowadziło marka F&F do sprzedaży w Polsce w 2008 r. Pierwotnym celem szefostwa Tesco było doprowadzenie sieci do drugiego miejsca w sprzedaży tekstyliów, zaraz po H&M.

W 2012 roku sieć podała, że W Polsce udział odzieży pod markami własnymi Tesco w obrotach sieci szacowany jest na około 10 proc.
W roku 2010/2011 firma wypracowała sprzedaż na poziomie 11,5 mld zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum