Netto z nową odsłoną akcji lojalnościowej

4 stycznia w sklepach Netto ruszyła nowa odsłona akcji lojalnościowej. To kontynuacja programu „Mistrzowska akcja w Netto”.
Tym razem w zamian za zakupy klienci otrzymają rabat na noże marki MasterChef. Ambasadorem promującym działanie jest ponownie Mateusz Zielonka, zwycięzca popularnego telewizyjnego show, kucharz.
Podczas najnowszej akcji rabatowej, w zamian za każde wydane 25 zł klienci otrzymają jedną naklejkę. Aby uzyskać zniżkę nawet do 75 proc. na wybrany produkt, należy zebrać 10 naklejek. Można je zbierać, a także zakupić promocyjny asortyment z rabatem, od 4 stycznia do 28 marca 2021 r.
Kolejną odsłonę programu lojalnościowego wspiera kampania reklamowa u udziałem Mateusza Zielonki oraz bohaterów, którzy występowali w poprzednich odsłonach programu w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. W mediach pojawiły się spoty reklamowe, a także seria filmów poradnikowych. #Tatowie i Mateusz Zielonka zaprezentują w nich proste tipy kulinarne, zwrócą także uwagę na problem marnowania żywności, podpowiadając, jak gotować smacznie i ekonomicznie. Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania w internecie, prowadzona między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD.

- 14:50 Powstanie dziesiąte w Polsce centrum logistyczne Amazona
- 14:37 Koszyk cen: 50 produktów w e-sklepach od 270 do 330 zł. Stokrotka debiutuje w...
- 14:16 Biedronka i Glovo dostarczą za darmo prezenty dla babć i dziadków
- 14:07 JLL: Parki handlowe i centra convenience z lepszymi perspektywami dzięki...
- 13:56 Najemcy centrów handlowych oczekują możliwości otwarcia 1 lutego
- 13:44 Sanepid przegrywa w sądzie
- 13:14 Badanie: Wśród osób, które polubiły e-zakupy, ponad połowa chce wrócić do...
- 13:01 ZPP apeluje o czasowa obniżkę VAT dla branż najbardziej dotkniętych przez...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Kamionek), Stanisława Augusta, 95.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Sielce), Dolna, 101.47 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Narwik, 54.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.