PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Netto: Za 40 zł wydane na zakupy saszetka z masą plastyczną dla dziecka

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2020 15:20

6 kwietnia, w sieci handlowej Netto startuje nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay.

W zamian za zakupy w Netto, od 6 kwietnia do 13 czerwca 2020 r., za wydane 40 zł można otrzymać jedną saszetkę z 5 g masy Hey Clay. Dodatkowo zakup wybranych produktów takich producentów jak: Unilever, Mlekovita, Kruszwica, Frito-Lay czy Upfield uprawnia do odebrania dodatkowej saszetki Hey Clay.
Masa dostępna jest w osiemnastu jaskrawych kolorach. Jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna, zastyga w ciągu 24 godzin, nie kruszy się, nie pęka.
W każdej saszetce znajduje się także 1 znaczek. W skład kolekcji wchodzą również dodatkowe produkty, np. pudełko-niespodzianka z 5 pojemnikami z masą. Oferta obejmuje także Megapakę, czyli zestaw wszystkich 18 dostępnych kolorów masy. Po uzbieraniu 6 znaczków klienci zyskują możliwość zakupu maskotki w kształcie jednego z bohaterów kampanii. Cena zakupu pluszaka to 24,99 zł. Maskotki bez okazywania kolekcji znaczków kosztują 59,99 zł.

Klienci Netto uzyskają dostęp do aplikacji Hey Clay z interaktywnymi instrukcjami tworzenia 12 postaci ze świata kosmitów i potworów, będących bohaterami akcji.  Na potrzeby akcji lojalnościowej powstała także strona internetowa www.masakreatywnosci.netto.pl.
„Masa Kreatywności” to kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • gosc 2020-06-29 15:17:37

    Jaki problem?Proszę napisać do Netto-dyrekcji co to za promocja?!

  • Zniesmaczony klient 2020-06-03 08:09:21

    Szkoda tylko, że za każdą doliczają grosz. Ostatnio nie wzięłam żadnej i do zakupów doliczyli mi trzy grosze. Zwróciłam uwagę kasjerowi, żeby nie nabijał mi wartości tych saszetek, a on na to, że nie ma takiej możliwości, żeby tego nie było na paragonie. 100 klientów dziennie nabitych w butelkę przez 25 dni w miesiącu w kilkudziesięciu punktach w całej Polsce - to żadna promocja tylko nabijanie ludzi w butelkę.

  • Jt 2020-05-08 17:07:46

    Akurat. Dzisiaj za wydane 170 złotych i dwa produkty za które należy się dodatkowa saszetka, otrzymałam 3 saszetki.Kasjer powiedział, że tyle się wyświetla.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6338
Ilość aktualnych ofert: 470250

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,86

  • Śr

    4,34

  • Min

    3,63

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.